Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Madeleine - 12 januari 2014 12:41

Tog på mig träningskläder för att gå en lång, skön promenad. Efter att ha kommit 100 meter insåg jag att jag hade lurats av de gröna gräsmattorna och solen som sken. Det är inte varmt idag kan jag lova! Så jag vek av till gymmet istället och körde ett mördar-ben-pass. Jag kommer inte kunna gå imorgon haha. Det var dock väldigt skönt och jag var helt ensam på gymmet.  

Av Madeleine - 12 januari 2014 10:15

Vi har haft en mycket bra helg. I lördags kom gänget hit och så spelade vi plump, dansade lite just dance 2014 och avslutade med en runda på vårt sällskapspel "ska vi slå vad". Det blev väldigt sent och i lördags sov vi därför länge. Sedan tog vi en liten runda på stan och sen slappade vi på soffan hela eftermiddagen. På kvällen kom Fhilip hit och så kollade vi på filmen Carrie, som jag har viljat se länge. Jag tyckte den var jättebra! Idag ska Rasmus till grannhuset och plugga, jag stannar hemma och ska plugga lite jag med inför veckans redovisningar. 


Hoppas ni med har haft en bra helg!  

Ovido - Quiz & Flashcards