Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Madeleine - 10 januari 2014 15:52

I brist på sjukgymnattjänster, har jag ni iallafall rott ett extrajobb i hamn! Jag var på intervju på Göteborg centrums bemanning och skrev på papper för att jobba som stödassistent på boende för funktionshindrade (som timanställd). Kul att få jobba med människor och jag behöver något att göra efter examen för att inte sitta hemma och vara bitter haha. Men allt löser sig ju, snart är det nog en sjukgymnasttjänst jag skriver på papper för.


Men så här glad blir man när ens chef är jättepositiv och glad för att jag ska börja hos dem!

   

Ikväll ska vi hänga lite, vi kvibergare. Jag ska fira detta med lite drinkar, det gäller att fokusera på det positiva och inte det negativa. 

Av Madeleine - 10 januari 2014 15:48

 You could be my luck
Even if the sky is falling down
I know that we'll be safe and sound

Ovido - Quiz & Flashcards