Madeleinerebeckaolsson

Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

lite frågor sådär

Av Madeleine - 14 maj 2011 14:36

Jag har insett att min senaste kyss… vara lika bra som alla andra

Jag lyssnar på… Jennifer Lopez - Papi! så jäkla bra

Jag mår bäst när jag… inte är stressad och umgås med folk jag tycker om

Stockholms bästa stadsdel är… ?! 

Den bästa krogen heter… haha Hessle? 

Jag pratar… ofta och mycket

Jag älskar/tycker om… folk som står mig nära

Min bästa vän(ner) är… Nina så klart

Min första riktiga kyss… mysig!

Jag avskyr när folk… inte tänker på att saker de säger kan såra

Kärlek är… fint

Jag kommer alltid att vara… den jag är

Jag är hemligt förälskad i… hehe det ska väl vara hemligt?


Sist jag grät var… när jag skar av halva fingret (okej bara ett ganska djupt sår, men iaf)

Min mobiltelefon är… min andra halva!

När jag vaknar på morgonen… försöker jag väcka Rasmus

Just nu tänker jag på…  

Bebisar är… såå söta. jag är bebisgalen som de flesta vet haha. tyvärr inte Rasmus ;) 

Homosexuella är… som alla andra

Blondinbella är… snygg 

Ikväll ska jag… titta på Eurovision med massa fina pojkar! ngr glas vin lär väl slinka ner också!

I morgon kommer jag… sooova och plugga till den praktiska tentan på måndag

Jag vill verkligen… ha sommarlov nu!


 

 
 
julia sw

julia sw

14 maj 2011 14:52

hej vilken fin blogg:)
Skulle vilja störa dig lite & kolla om du skulle vilja rösta på mig här:
http://visadintalang.se/fotobidrag-av-julia
ha en bra dag!(:

http://juliasw.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 6 maj 2014 19:57


Heeeeeeej hopp! Det var ett tag sedan.    Snabb statusuppdatering: jag har heltidsvikariat på mitt älskade jobb som sjukgymnast på Valjeviken nu. chefen är nöjd, jag stormtrivs och jobbar säkert lite för mycket haha. Har jobb där till och med aug...

Av Madeleine - 6 februari 2014 18:17


För mig är den här bloggen väldigt mycket kopplad till studentlivet. Ett liv, som jag nu faktiskt börjar förstå, jag inte lever längre. Jag vet inte om jag kommer att fortsätta blogga, inte just nu kanske. Eller kanske något inlägg då och då. Eller k...

Av Madeleine - 30 januari 2014 17:31


Och det bara snöar och snöar. Håll tummarna för att jag kan ta mg till Göteborg imorgon! Jag har haft toppendagar på jobbet, men nu är jag så himla glad för att jag ska upp till min fina sambo imorgon. Annars då? Jo det är väl lite tungt med det dåli...

Av Madeleine - 27 januari 2014 12:56


Nu ska vi se om vi kan komma in i lite rutin, både i livet och på bloggen haha. Denna vecka jobbar jag hela veckan på Valjeviken för att komma in i det. Sedan på fredag kör jag upp till Göteborg och jobbar lördag och måndag på det boendet jag gick br...

Av Madeleine - 27 januari 2014 12:48

I lördag var det alltså dags för examensfest nummer 2, denna gång i skåne med vänner och släkt. Vi var cirka 60 personer och det bjöds på god mat och mycket underhållning. Tipsrunda, tal, sång och bildspel. Det blev en kväll med mycket kärlek. I bile...

Ovido - Quiz & Flashcards