Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg under juli 2013

Av Madeleine - 23 juli 2013 09:40

Hade en mycket fin namnsdag igår! Först blev jag bjuden på hälsa och helhet av mamma, där jag fick ögonbrynen vaxade och färgade och även ögonfransarna färgade. Sen blev det middag och bio med rasmus. Även filip, och två kompisar var med på bion, vi såg world wars z! Skitbra och brad pitt var snygg som vanligt! ;)

Av Madeleine - 22 juli 2013 08:15

Det är så varmt på jobbet idag att både jag och Jenny håller på att försvinna i en pöl av svett. Antagligen är det för att det har varit så varmt i helgen att hela skånehuset värmts upp. Aja som sagt, man skall icke klaga på värme. För vara glad när den väl är här.

Denna vecka har vi massa kul inplanerat så det ska nog bli en bra vecka. Idag har jag exakt tre veckor kvar på jobbet. Sen blir det en veckas semester och sen en vecka i skolan innan fem veckors praktik börjar.

Av Madeleine - 21 juli 2013 19:54

Förlåt för världens sämsta uppdatering. Men har haft en väldigt bra helg, fest x2 och massa underbara vänner, plus ett väder med 30gradig sol! 


         

Av Madeleine - 18 juli 2013 08:38

Skönt med lite sol igen. Det var riktigt fint väder redan vid kvart i 6 imorse när jag och Freddan tog morgonpromenaden.

Igår var Ida och Bosse på besök! Vi solade, grillade och cyklade med hundarna.

Av Madeleine - 17 juli 2013 08:33

Det vankas fest till helgen. Fint, jag behöver lite roligheter att se fram emot.

Igår var vi på hundbadet. Rasmus mamma och syster med deras hund Bosse var också med så vi var ett stort gäng. Mysig kvällsutflykt! Efter jobbet igår var jag på sjukhusets gym så nu idag sitter jag här med en trevlig träningsvärk. Trött är jag med, tur kaffe finns.

Av Madeleine - 16 juli 2013 10:52

Det är jättekul att leka husägare! Vi tar det lugnt, lagar mat och myser med djuren. Feddy sover med oss i sängen varje natt, i natt sov han t.o.m mellan oss haha. Söthunden.


Av Madeleine - 14 juli 2013 12:56

Mamma och jag startade denna fina söndag med en 4.5 km promenad. Det blåste härligt och var varmt. I eftermiddag när Rasmus vaknat (han har jobbat natt) ska vi åka till Ugerup för att passa hus-hund-barn i en vecka. 


Igår vart det 12års kalas för ett av mina sex underbara kusinbarn; Tuva! De har nyligen byggt pool så vi hade ett äkta poolparty med drinkar, grillning och bad. Underbart. Tuva fyller år imorgon så grattis i förskott fina du!


 
     



Av Madeleine - 13 juli 2013 09:16

Jag kom i mål! Och jag är jättenöjd med min insats. Klarade inte under 27 min men väl 27.32 Vilket gav mig en 74:e plats av 250 kvinnor som sprang 5 km. Höll alltså en snitttid på 5.30min/km. 


Dessutom vann jag sen på mitt startnummer vid utlottningen! inträde på hälsa och helhet spa för 2 personer (värde 450 kronor!). riktigt kul!


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards