Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Madeleine - 3 juni 2013 20:50

Det blev en runda på stan. Och en riktigt smarrig mjukglass slank ner dessutom! Var på jakt efter en bikini, men hittade tyvärr ingen. Får hoppas att jag hittar någon nere på Rhodos istället. Jag hittade dock en jättesöt strandklänning och Rasmus hittade två par fina badbyxor, ett par gula och ett par oranga.


    

 

Av Madeleine - 3 juni 2013 10:54

Nu är det bestämt. I höst ska jag göra praktik på Valjevikens rehabilitering!


Vilket ligger strax utanför Sölvesborg, cirka tre mil från Kristianstad. Jag ska vara där från vecka 35 till vecka 39, totalt fem veckor. Ska bli hur kul som helst. Platsen är en neurologisk placering, vilket jag ville ha i termin sex då jag har inte har haft det under någon tidigare praktik. Bland annat så ska jag få vara med på en MS - fortsättningskurs och en strokeskola.


Här är hemsidan om ni är intresserade! http://valjeviken.se/
Klicka er sedan vidare till rehabiltiering.


Tack pappa för all hjälp!

 

Av Madeleine - 3 juni 2013 08:18

Ännu en dag då man vaknar till strålande sol och fågelkvitter.


Jag ska nu starta dagen med det sista tentaplugget inför morgondagens tenta och sen blir det antingen lite solning eller en runda på stan. Får se vad sambon min tycker.


Veckan som kommer är rolig men intensiv. Imorgon blir det tenta och så ska vi gå och titta på när sexorna redovisar sina c-uppsatser. På onsdag blir det heldag med mina klasskompisar och fest. På torsdag ska vi ha lite avslutningsfirande här i kviberg (kommer kännas tomt utan alla underbara kvibergare i sommar) och på fredag ska vi ha seminarie i skolan på förmiddagen och sedan på eftermiddag kör vi hem till Skåne för sommaren. På lördag ska vi på examensfest hos Malin och på söndag åker vi till Rhodos.


Jösses, tur man har en kalender haha.


 

Ovido - Quiz & Flashcards