Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Madeleine - 4 juni 2013 20:30

Vilken dag.


Tentan gick förhoppningsvis bra och jag hoppas jag ligger över godkäntgränsen. Efter tentan gick jag och Alice ner till linnégatan och tog en latte på en solig uteservering. Sedan var det tillbaka till skolan för lunch och hela eftermiddag har vi suttit och lyssnat på termin sexornas redovisning av deras c-uppsatser. Ikväll har vi packat, städat, lagat mat, handlat och dukat inför morgondagens festligheter. Har känt mig väldigt stressad under dagen men nu börjar det lugna sig. Imorgon ska jag med gott samvete dricka mojito och sangria med mina favoriter. Kanske blir det lite dans på kvällen dessutom, vem vet. 


 

Av Madeleine - 4 juni 2013 06:34

Sista tentan på sjukgymnastutbildningen idag. Sjuk känsla. Håll tummarna idag!


Hittade en lycka till-lapp på köksbordet när jag gick upp imorse. Välbehövligt! <3
  

Ovido - Quiz & Flashcards