Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Madeleine - 18 juni 2013 19:22

Jobbet idag gick bra. Såg bara 4 spindlar, hua. Jag hatar att städa den avdelning som jag gjorde idag för den är alltid värst invaderat med spindlar. Jag cyklade hem från jobbet och var hemma runt klockan 2. Sedan ställde jag mig på crosstrainern i 45 minuter och efter det badade hela jag i svett. Dusch på det och sedan en tur till affären med mutti för lite inhandling inför midsommar (återkommer med mer info vad vi ska hitta på midsommar). Ikväll har vi ätit hamburgertallrik, supersmarrigt och nu sitter vi utomhus och njuter av kvällssol och sommaren som är i luften. 


Ikväll har jag dessutom planterat! Hittade en set som mutti köpt på Ikea och som aldrig blivit planterat. Sagt och gjort, nu ska vi bara vänta 10-12 veckor haha. Tur jag ska vara hemma några veckor extra i höst så jag hinner se de växa till sig. 

 

Oregano, citronmeliss och persilja 

Av Madeleine - 18 juni 2013 15:27

Min kompanjon hela dagen. Han och jag vi städar toaletter, kontor, korridorer, matsal och konferensrum. Vi är ett bra team, jag och herr städvagn.    Ibland kommer det leverens med varor, då får både ben och armar jobba ett bra tag för att lasta ur och organisera.

  Och när vi blir trötta och hungriga slår vi oss ner i fikarummet för att vila benen. Min plats? Den till höger. vi har dessutom utsikt över entren, så vi har superkoll på vilka som kommer och går haha. 

Ovido - Quiz & Flashcards