Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Madeleine - 20 juni 2013 17:24

Vilken varm dag det har varit idag! Man skulle varit ledig och legat ute i solen idag istället för att jobbat. Men men helt okej dag på jobbet ändå. Efter jobbet åkte mamma och jag in en runda till stan och handlade blandannat midsommarklänning till oss båda, midsommarblommor, alkohol på systemet och sist åkte vi ut en runda till kyrkogården och satte en bukett blommor. 



Världens bästa mutti

 

Vi hälsade på morbror, morfar och mormor <3  

Av Madeleine - 20 juni 2013 17:02

     

Av Madeleine - 20 juni 2013 08:53

Igår var en bra dag. Jobb till halv 2 sedan hämtade andrea upp mig och Nina och så åkte vi en sväng till Åhus. Sedan hängde vi lite hemma hos mig och på kvällen blev det en kvällsfika inne i stan med Louise och Fanny.

Att man kan må så bra av två vänner. De absolut finaste jag har.

Av Madeleine - 20 juni 2013 08:47

Vad säger du Tove, visst blir mab alltid så himla snygg på passerkortsbilder? ;)

Sista dagen på jobbet idag innan midsommarhelg. Skönt det ska bli med tredagarshelg. Midsommar kommer att spenderas med fint folk och rosevin. Jag har köpt ett blomdiadem i plast som får vara årets midsommarkrans. Rasmus stackaren jobbar till 10 på kvällen imorgon men sen kommer även han till festen så lite får vi fira ihop iallafall.

Ovido - Quiz & Flashcards