Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Madeleine - 6 juni 2013 19:23

Ja idag, lagom till sista rycket med städning och så, har vårt hus (ja bara vårt hus i hela kviberg) fått en vattenläcka och de har därför stängt av vattnet. Eftersom det är röd dag idag verkar det inte gå alltför snabbt med lagningen... 


Så vad gör man när man inte har något vatten att diska eller duscha med? Man är glad för att man har världens bästa granngäng och diskar och duschar hos dem. 


Nu ikväll ska jag ha en sista myskväll med tjejgänget i kviberg. Vad jag kommer sakna alla. 

 


Av Madeleine - 6 juni 2013 15:28

Vilken fim kväll jag hade med mina klassisar igår. Vi solade, grillade, åt, drack bål, spelade ölspel och gick en liten runda på stan men det var alldeles för många studenter ute så vi åkte hem ganska fort igen.


Tog inga bilder med kameran igår, så jag har fått några bilder som Elin tog.


       


Ovido - Quiz & Flashcards