Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Madeleine - 3 oktober 2013 19:53

Nu när det är sista terminen på utbildningen och dessutom en väldigt fri termin ses vi inte lika mycket i klassen lika mycket så då får man se till och ses på fritiden istället. Så ikväll har jag varit på dejt med Elin, Ida och Malin. Jättetrevligt och höra hur det går diverse praktikplatser och c-uppsatser. Dessutom (hör och häpna) så åt vi på en pasta-restaurang och jag fick för första gången också beställa mig en pastatallrik. Älskar restauranger som tar hänsyn till vi med specialkost och serverar glutenfritt m.m Pastan idag får fem stjärnor av fem möjliga, MUMS!!



     

Av Madeleine - 3 oktober 2013 09:27

Idag tänker jag ligga i sängen läääänge. Det enda inplanerade idag är att jag ikväll ska ut och äta med några utav flickorna i klassen. Resten av dagen är jag ledig och kan jag göra precis vad jag vill. Härlig känsla, gäller att ta vara på sådana här dagar.


Nu; ett sprillans nytt avsnitt av Criminal minds! Sen ska jag ta mig i kragen och se Flashdance, kan ju vara på tiden. 

Av Madeleine - 3 oktober 2013 09:07

Igår kom Rasmus hem strax efter lunch och så hade vi hela eftermiddagen tillsammans, jättemysigt. Vid 4 gick vi tillsammans med Albin, Johanna och Fhilip ut på en långpromenad. Kviberg är verkligen fint och det är härligt att ha skogen bara 5 min bort. 

 

På kvällen kom folket upp (inkluisve Mattias) och vi hade en klassisk filmkväll. Jag fuskade och åt chips mitt i veckan, så värt det haha. Vi såg "the internship", jätterolig och lättsam, passade denna lillördag.

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards