Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Madeleine - 6 oktober 2013 20:06

Vi var uppe länge igårkväll och spelade världens roligaste spel. En blandning mellan "med andra ord" och charader typ. Klockan ringde inte sen vid 10 imorse som den var ställd på, så vi sov till 11 (!) idag. Efter frukosten drog vi ner till gymmet där Rasmus tränade rygg och jag armar. Sedan sträckte jag vänstra baksida lår vid den sista övningen. Bra där. I eftermiddag har chalmeristerna varit här och plugget (japp, de pluggar mycket) och jag har pluggat lite jag med, städat och lagat middag. Nu är Rasmus på innebandy och ikväll kommer Fhilip och Mattias hit och så ska vi ha skräckfilmskväll. 

 

Sen måste jag få undra, när hann det bli oktober? månaderna bara springer fram!!   

Ovido - Quiz & Flashcards