Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Madeleine - 9 oktober 2013 20:29

        Rasmus har varit på vinden och tagit ned lådan med vinteraccesorar. och nu är äntligen mina älskade mössor som mamma stickat till mig redo att användas igen. Dröjer förhoppningvis ett tag till, men sen jäklar i ska de få användas igen!

  

Av Madeleine - 9 oktober 2013 15:46

C-uppsatsen går sakta men säkert framåt. Nu ska vi vara hemma några dagar och läsa artiklar. Igår hade jag först lite överskottsenergi och ställde mig därför nog jag kom hem och bakade vaniljhjärtan, muuuums. Sedan fick jag brutal mensvärk och tog två tablett och gick och la mig en stund och sov. På kvällen kom Fhilip och Mattias hit och så kollade vi på världens läskigaste skräckis Sinister. Fy fan säger jag bara. Vaknade inatt och var tvungen och gå upp och kissa... jag fick springa till och från toaletten och snabbt krypa ner hos Rasmus igen. 


Idag har jag varit en sväng i skolan. Sedan hem, äta, snacka med grabbarna som är här och puggar. Nu har jag (idag igen!) tagit en powernap och jag kan lova att det var lika skönt idag. Får passa på när man har möjlighet. Har även beställt lite roliga fest-saker som förhoppnings hinner komma till halloween! PEPP!

Ovido - Quiz & Flashcards