Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Madeleine - 13 oktober 2013 10:59

Igår var en lat och skön dag. Efter att huvudvärken hade släppt kunde även jag njuta av en ledig lördag. Chlameristerna var här och pluggade och vi avslutade sedan med en eftermiddagspromenad kring fotbollsplanen alla sex. Jag och Johanna gick och pratade husdjur medan pojkarna pratade dataspel och gick på upptäcksfärd. Helt normalt och alldeles underbart. Jag och Mattias pratade om det i fredags (jag lite vin-påverkad och Mattias whiskey-påverkad) att vi älskar vårt Kvibergsgäng. Tänk vad avlappnad och bekväm man kan känna sig med vänner.


På kvällen igår tittade jag och Rasmus lite på tv, åt alldeles för mycket godsaker och sedan kollade jag på en halv film innan jag totalsomnade vid halv 12. Jag vaknade idag runt 9 och dukade fram frukost till Rasmus vid 10. Nu ska jag göra mig redo för att åka och möta upp Elin och handla för att sedan bege oss vidare till Alice för att laga söndagsmiddag. Mysigt värre.    

 

Ovido - Quiz & Flashcards