Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Madeleine - 24 oktober 2013 12:21

Vad roligt att de att det är många som är inne dagligen och tittar om jag skrivit något! Jag går lite upp och ner i mitt bloggande och just nu är det väl lite ner. Men jag ska försöka skriva lite oftare, jag lovar.


Idad är det torsdag vilket innebär en ledig dag. Så skönt. Jag har gjort det till rutin att om torsdagarna sova länge, sedan kolla på nya avsnitten av Criminal minds och CSI som kommer ut varje torsdag. Skönt att kunna ligga kvar utan dåligt samvete. Efter det har jag även hunnit med att diska, städa (dammnivån i sovrummet var skrämmande hög), laga lunch och nu väntar jag på att klockan ska bli 1 så ska jag gå ner och tvätta. Ikväll ska jag till Elin för att dricka vin med henne och Alice. Får passa på nu när vi har det lugnt i skolan (för typ första gånger på 3 år).


 

har varit lite depp de senaste dagarna utan anledning. Nu vänder vi det och avslutar veckan bättre än den började. Kram på er, trevligt torsdag!

Ovido - Quiz & Flashcards