Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Madeleine - 5 november 2013 16:42

I våras sökte jag och några i klassen ett stipendie mest för att en av oss hade hört på ryktesvägen att man kunde ha tur och få. Inte mer med det liksom, jag tänkte på det någon gång i september-oktober men tänkte att "ja det blev väl inget med det". Men så plötsligt smsar Alice mig igår och nästan hysteriskt säger till mig att gå in på mitt konto och kolla. Och tro det eller ej, vi har fått stipendiet!!! Herregud alltså, den lyckan! Vad är oddsen liksom? Denna veckan började alltså på bästa möjliga sätt. 


Idag efter skolan, firade jag och Alice med lite shopping på stan! Hon köpte ett par skor och en skjorta och jag köpte 6 stycken tröjor för under 1000-lappen. Nöjd! Ikväll kommer Alice hit för att äta middag, Rasmus ska äta ute på stan med förtroenderådet.   

Ovido - Quiz & Flashcards