Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 28 november 2013

Av Madeleine - 28 november 2013 21:32

För 30 dagar sedan bestämde sig jag och Johanna för att påbörja en knäböjsutmaning, som innebär att man startade på 50 sqauats (knäböj) dag 1 och dag 30 avslutade man med 250.


Johanna fick sluta nu på slutet på grund av nacksmärta, så jag fick avsluta själv och idag gjorde jag 250 knäböj!! Väldigt nöjd och stolt och hoppas att det har haft någon effekt på benstyrkan, kan behövas nu inför skidresan. Det har varit sjukt jobbigt vissa dagar men jag är glad för att jag fullföljde.   

Av Madeleine - 28 november 2013 10:10

Vaknade upp med en känsla av halsont och förkylningshuvudvärk, så idag får bli en lugn dag utan träning och ansträngande aktiviteter. Enda inplanerat är att möta upp Rasmus i stan vid 3 för att ta en kaffe. Innan dess ska jag dricka te och knapra på pepparkakor (supergoda blev de förresten!).


 

Ovido - Quiz & Flashcards