Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 20 november 2013

Av Madeleine - 20 november 2013 18:33

Idag har varit en bra dag. Inledde dagen med en morgonpass på gymmet med Rasmus. Sedan kom Alice hit och så fixade vi det sista med uppsatsen för att skicka in den till handledaren igen. Strax efter kom Ida och Elin hit och så åt vi alla lunch innan vi satta oss i bilen och körde till Tjolöholms slott för att gå på julmarknaden där! Det var så mysigt och så juligt! Jag köpte en saffranscurd som var så jäkla god och en glögg som typ var det första glöggen jag har tyckt var god! Mycket nöjd med dagens inköp. På vägen hem körde vi till ÖoB och handlade lite till stundande examensfest. När jag kom hem upptäckte jag att vår handledare hade svarat på mejlet att hon tyckte uppsatsen var helt klar! SÅÅÅÅÅ underbart, nu ska bara några stycken korrekturläsa den och sedan är vi klara. Nu tar vi semester jag och Alice.     

Ovido - Quiz & Flashcards