Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Madeleine - 18 november 2013 20:46

Wow, känslan hos handledaren idag var snudd på fantastisk. Hon tyckte att vår uppsats var jättebra! Bara en aningens för lång diskussion och lite smått och gått med formalian. Annars jättebra, och hon frågade till och med om hon fick visa den för legitimerade sjukgymnaster som kommer in på universitetet för att göra c-uppsatsen och komplettera sin äldre utbildning. Vi är jättestolt över vår uppsats så det var ett rungande JA på den frågan. Vi satsar på att fixa till det sista lilla denna vecka och sedan tar vi två veckor välförtjänt semester. Den första på tre år. En vecka i Göteborg och en vecka hemma i Skåne. Gött.


Mitt älskade hjärta, vi är bra vi. Utan dig vid min sida under dessa tre år, vet jag inte vad jag hade gjort. Jag älskar dig så Alice.   

Av Madeleine - 18 november 2013 09:39

Godmorgon! Om cirka en timme ska jag in till skolan och luncha med Alice, innan vi ska träffa vår handledare och få feed-back på vår uppsats. Rasmus och kompisarna ska vara hemma hos oss och plugga idag. Vi har tänt ljus i hela lägenheten och det är sådär vinterljus ute så nu sa till och med Rasmus att han början få julkänslor haha. Mysigt. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards