Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Madeleine - 10 november 2013 19:15

Idag har vi haft en sådan där perfekt söndag. Vi vinkade av Stefan, Martina och Linus, sedan har vi myst, tvättat 6 maskiner, lagat en supersmarrig pytt i panna och sedan har jag slöat (läs sovit) i soffan medan Rasmus har suttit vid datorn och pillat.


Nu är Rasmus på innebandy och jag lyssnar på jullåtar (får passa på när Rasmus inte är hemma hehe). Har även pratat med mor och far i telefon och berättat den glada nyheten att jag kommer hem en hel vecka i början av december. Ska bli skönt att hinna julstöka hemhemma med. Nu i veckan ska jag fortsätta med julstöket och göra glass! Pepparkaksglass och saffransglass ska det bli! Mumma.


   Får se om jag lyckas lika bra som denna!

  

Av Madeleine - 10 november 2013 10:02

Utan dig hade jag inte varit jag. Tack för att du är världens bästa pappa! Tro nu inte att jag glömt köpa något till dig, bor man långt iväg får man vara lite kreativ. Present kommer på posten! :) 

 

Av Madeleine - 10 november 2013 09:57

I onsdagskväll hade vi ost- och vinkväll hemma hos Albin och Johanna. Dessutom invigde vi vårt fondue-set, så gott! Lyxigt värre en vardag mitt i veckan. Man får passa på när man är student och har lite flexibla tider. Gott var det iallfall. 

   

Av Madeleine - 10 november 2013 09:51

Igår var vi på On the flea- mega loppis på Svenska mässan. Sjukt mycket folk och massa olika stånd. Vi lyckades fynda massa som vi hade viljat ha sedan innan. Jag köpte en gryta att ha i ugnen (50 kr) och ett vinställ (20 kr). Rasmus köpte två tv-spel.


VI ska börja gå på fler loppisar, det är ju hur kul som helst! 

   

Ovido - Quiz & Flashcards