Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Madeleine - 25 november 2013 19:19

Låt mig presentera Kajsa, världens sötaste Toypudel, som vi var hundvakt åt i lördags. 

     

Av Madeleine - 25 november 2013 10:26

Inledde denna vecka och denna måndag med att ringa ett jobbigt samtal (för mig som har total skräck inför att prata i telefon med okända människor) men det gick hur bra som helst! Nu ska jag ta det lugnt och efter lunch ska jag åka till Alice och så ska vi baka fudge. Lagom ansträngning en måndag. Annars i veckan är det lugnt, ska träfffa tjejerna imorgon och fortsätta planeringen av examensfest, ska ev. ta ett glas vin med en klasskompis någon kväll i veckan och sedan på fredag kommer Nina! Och på söndag hänger jag med henne hem till Skånelandet för en veckas semester.


 

Ovido - Quiz & Flashcards