Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Madeleine - 7 augusti 2013 17:52

Idag är jag tacksam för 


* Killar/män som luktar gott och nyduschat på morgonen. Åh jag är typ beroende av det, finns det något som luktar godare? gör jobbet så mycket lättare på morgonen ;)

* Mamma var snäll och både skjutsade och hämtade mig på jobbet. 

* Vår handledare till hösten c-uppsats är ganska barsk och ärlig av sig, så när hon säger att hon tyckte att vår projektplan är bra och snart godkänd, då är den bra. 

* att jag kom på världens bästa överraskningspresent till Rasmus, som han ska få nästa torsdag! Lovar att göra ett inlägg om det efteråt!

* Middagen igår var mysig och behövlig. Louise är en kär, gammal vän. 

  Pineapple mojito, kan vara bland det godaste jag någonsin druckit

Ovido - Quiz & Flashcards