Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Madeleine - 23 augusti 2013 18:17

Åh vad jag hade kunnat vänja mig med att sova 8-9 timmar varje natt och vakna vid 8-tiden varje morgon. Idag har jag roat mig med att träffa Ida och Alice på stan, shoppa baddräkt till praktiken som börjar nästa vecka och äta godaste lunchen på stan. Konstigaste känslan att köpa baddräkt förresten. När köpte jag och använde en baddräkt senast liksom? Har gått runt i den här hemma nu en stund och jisses vad skönt det är! Mer baddräkt till folket! Sen har jag tagit det lugnt på soffan, har haft en hiskelig huvudvärk till och från idag. Tog en huvudvärkstablett för en stund sen så det ska nog bli bättre framåt kvällen. Ikväll invaderas lägenheten av chalmeristerna och det ska bli så kul att ha alla här igen. Det blir en film och några öl (ett glas vin för mig).


Trevligt fredagskväll fina! Och välkommen tillbaka till Kvibban Tove! Vi har saknat dig.


 

Ovido - Quiz & Flashcards