Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Madeleine - 30 augusti 2013 19:46

Jag ogillar mörker

Jag gillar vin

Jag ogillar hur en sjukdom kan bryta ner en kropp

Jag gillar när kompisar visar att de bryr sig 

Jag ogillar blött hår

Jag gillar mitt kommande yrke

Jag ogillar grönsaker

Jag gillar hösten

Jag ogillar dåliga personligheter

Jag gillar träning

Jag ogillar att många äldre människor ska behöva vara ensamma

Jag gillar cupcakes

Jag ogillar sömnproblem

Jag gillar att jag ska träffa Andrea imorgon för en drink eller två

 

 

 

 

Av Madeleine - 30 augusti 2013 19:35

En vecka går minst sagt snabbt när man har kul. Jag är nöjd med veckan och det var min handledare med så nu njuter av helgen. Idag blir det en lugn kväll i soffan, imorgon en liten roadtrip med mutti och på kvällen ska jag träffa Andrea. Söndag är vilodag (fast blir kanske lite träning ändå).


Jag trivs som bara den på Valjeviken och hinner knappt med så mycket mer haha. Efter mat och träning/promenad så är jag helt slut och somnar runt tio varje kväll. På fredagar slutar jag redan klockan 2 så idag har jag hunnit med en sväng med mutti på maxi och en skön powernap i soffan. Nu har vi ätit pizza och njutit av ett glas rött. Precis som det ska vara.   Fick roligaste tidningen av mamma på maxi. Fylld med massa underbara höst-bakrecept. Kan min nyttiga månad vara slut typ nu? Två veckor har gått, två kvar...

Ovido - Quiz & Flashcards