Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Madeleine - 27 augusti 2013 17:15

Jag är nu nere i Skåne och har gjort min första praktikdag, som har varit toppen. Hur nöjd som helst. Många olika diagnoser och patientgrupper och jag försöker vara som en svamp och suga åt mig så mycket som möjligt. Roligt med mycket eget ansvar från start och jag tror jag kommer ha jättekul där i 5 veckor.


Det är skönt att vara hemma hos mor och far och ha lite vardag här hemma med. Pappa och jag samkör till och fram jobbet, jag slutar dock en timme innan han gör på eftermiddagen men det kommer vi lösa så att jag utnyttjar den fina bassängen som finns på Valjeviken och simmar en timme innan pappa har jobbat klart. Toppen ju! 


Skönt att kunna andas ut, det här blir hur bra som helst!


 

Ovido - Quiz & Flashcards