Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Madeleine - 10 augusti 2013 10:51

Sommar lider mot sitt slut och känslan i kroppen är att jag bara vill trycka på pausa-knappen en liten stund. Livet går så fort och även om vi gör massa roligt och verkligen njuter av att bara vara unga och två så känns det som att vi knappt hinner med hälften. Om två veckor börjar min sista terminen och innan jag hinner blinka kommer det vara januari och examensdags. Åh vad jag önskar man bara kunde få glimta in lite i framtiden och se vad som händer. Men samtidigt är det ju meningen med livet, att vi inte ska veta exakt allt vad som händer. 


Men jag är ändå redo för hösten och vårens utmaningar. Mer än redo ibland. 




 

Av Madeleine - 10 augusti 2013 10:46

Igår firade jag och Rasmus vår födelsedag lite i förskott med min släkt. Lax till mat och prinsesstårta och makroner till fika. Vi fick precis vad vi hade önskat oss; jag fick presentkort på Stadium, ett supersött tårtfat och två koppar. Rasmus fick massa pojksaker multimeter och skruvar typ haha.


En underbar kväll, det är ALLTID fint väder när vi firar vår födelsedag!


      Mamma bokstaverade mitt namn 3 (!) gånger för konditorn men hon lyckades ändå stava mitt namn fel.. Men tårtan var lika god för det.  

Ovido - Quiz & Flashcards