Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg under juni 2013

Av Madeleine - 25 juni 2013 21:04

Oj vad trött jag var när klockan ringde vid 6 imorse, trots att jag hade sovit gott och länge inatt. Vaknade nog inte till förrän vid lunch typ. 


Efter jobbet tog jag bilen ut till Andrea och myste med henne hela eftermiddagen. Vi pratade, pratade och pratade lite till. Och hann även med en långpromenad med Ella, deras hund. Åkte hem och la mig på soffan och tog en välbehövlig powernap. Åt sedan kvällsmat med mamma och Rasmus och sen la vi oss i soffan och kollade på den nya Wallander-filmen. Riktigt bra var den! Det ska komma ut sammanlagt sex nya Wallanderfilmer under 2013 och nu har vi sett två. 


   



Av Madeleine - 24 juni 2013 21:07

 


"We met in the rain"


Bokstavligt talat. Vad det regnade den kvällen vi träffades i tivoliparken. Många blöta pussar blev det den kvällen och när jag kom hem sent på natten berättade jag för mamma att jag hade träffat en söt, blond och lång kille som hette Rasmus. Vad glad jag är att just du var i parken den kvällen och framförallt är jag glad att du beslöt dig för att ge gräddfilen en chans. Sedan dess har det varit vi. 4 väldigt underbara år. 

Av Madeleine - 24 juni 2013 20:38

         

Av Madeleine - 24 juni 2013 18:17

Precis cyklat ner till Tivoliparken och väntar nu på Nina. Om en kvart blir det friskis-utegympa! Underbart väder har vi också.

        

Av Madeleine - 24 juni 2013 16:54

     

Av Madeleine - 24 juni 2013 11:52

Åh vilken jobbångest jag har haft idag men det har gått bra ändå och snart slutar vi. Helgen har varit mycket fin. På midsommardagen var jag något bakis men på kvällen var vi på middag hos Stefan och Martina och sov över där. Igår tog vi det lugnt och sedan på eftermiddagen åkte vi på kalas hos min morbror som fyllde 68 på midsommarafton.

Världens finaste Freddy!

Av Madeleine - 24 juni 2013 11:46

Idag saknar jag kviberg och alla underbara.

Av Madeleine - 22 juni 2013 12:25

En trött madde med huvudvärk men så kul vi hade igår! God mat, roliga lekar och världens bästa människor. Jag somnade lycklig och fnittrandes vid halv 3 inatt.

Har massor av bilder som jag tog igår så jag ska redigera och så när jag orkar. Så bilder kommer så småningom! Hoppas alla hade en fin midsommar!

Ovido - Quiz & Flashcards