Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Madeleine - 5 mars 2013 19:46

Efter att det har varit en del lugna helger och inte hänt så mycket är det nu fullt upp helgerna framför. Jag gilllar't.


Nu till helgen ska Rasmus tentaplugga och jag ska ut och dansa med mina fina flickor.


Nästa helg är jag ledig på fredagen, så på tordagskvällen kör vi hemåt för en helg hemma. Vi ska blandannat besöka Emporia i Malmö, äntligen!


Helgen efter det ska Rasmus och hans vänner upp till Åre och åka skidor hela helgen. Om jag är avundsjuk? japp, riktigt trist att inte kunna följa med, men jag får prioritera praktiken vilket ju är lika roligt det! :)


Helgen efter det är det påsk och den långhelgen ska jag spendera i skåne. Rasmus ska stanna i Göteborg och pugga till omtenta.


Och sen är vi inne i April haha.


 

Har ju glömt visa det nya vinet jag köpte i helgen, så söt flaska haha. Riktigt gott var det också!

Ovido - Quiz & Flashcards