Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Madeleine - 21 mars 2013 20:08

Det är tyst i lägenheten. Alldels för tyst.


Rasmus och kompisarna åkte i natt till Sälen, de har kommit fram och njuter av härliga dagar i backen. Det är de värda efter allt plugg!


Jag är ett sällskapsdjur utan dess like. Jag vet att det är bra för mig att öva på vara själv, men det gör det ju inte direkt lättare nu haha. Menmen jag har pratat med mamma i telefon, peppat med Tove inför helgens bravader och smsat med min pojke. Ska strax krypa ner i sängen och titta igenom lite serier jag ligger efter med. Men ska nog hoppa det nya avsnittet av Criminal minds, kan ju vara bra att få sova lite inatt iaf. Man blir alldeles för bortskämd med en varm och kramgo pojke i lägenheten när man är sambos.  


  

15/6-09- vårt datum. Snart fyra år sedan det blev vi.

Av Madeleine - 21 mars 2013 20:03

Missade (!) Sveriges mästerkock igår så kollade på det nyss på tv4play. Jäklar de börjar bli riktigt duktiga denna säsongens hemmakockar. Jag själv bakade en drömrulltårta till morgondagens praktik då huvudhandledaren kommer och hälsar på. Så jag har fått dagen att gå sedan jag kom hem.


Blev nästan lite ledsen när Julien åkte ur mästerkocken. Han var så genuint glad och härlig och man blev riktigt varm i kroppen när man såg honom laga mat. Även om han aldrig hade gjort hälften av alla saker innan så lyckades han leverera nästan varje gång. Och så åkte han ut på en champinjon.


 

Ovido - Quiz & Flashcards