Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 10 mars 2013

VAS

Av Madeleine - 10 mars 2013 11:06

Idag vassar jag (vård av sjuk sambo). Skämt åsido, Rasmus har åkt på någon form av influensa och ligger nerbäddad med hög feber. Inte alls bra tajming med tanke på att de har tentor nästa vecka, men vad ska man göra? Jag ska skämma bort han så mycket jag bara kan idag.


Gick upp innan Rasmus vaknade och åkte en snabbis och solade, så skönt. Vid 5 ska jag fika med Elin och Alice, ska bli mys att träffas och tjöta lite.


  












































Min fina Rasmus

Av Madeleine - 10 mars 2013 11:02

Vilken final! Så glad för att Robin vann, han blev ju så glad pojken. Jag unnade mig en mello-drink och gott sällskap hade vi också. Fina vänner. Jag bakade smarriga blåbär-citronmuffins som vi kalasade på. Efter finalen började vi kolla på en film men vi blev trötta efter typ en halvtimme så vi gick och la oss vid halv 12 något.


   

Ovido - Quiz & Flashcards