Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Madeleine - 23 mars 2013 18:57

  

Kör ett äkta blogginlägg med kvällens outfit

 

Av Madeleine - 23 mars 2013 17:52

 


Hemmagjord pizza och ett glas vitt. Lördagslyx. Vinet var väldigt gott. Ska snart börja rota i garderoben och se om jag hittar något att ha på mig ikväll. Samma problem varje gång. Men något hittar jag alltid tillslut. 


Trevlig lördagskväll alla fina!   

Av Madeleine - 23 mars 2013 13:34

En riktigt bra lördagsförmiddag! 


Först en långfrukost på Gothia, så gott att lyxa till det för en gångs skull. Glömde dock ta någon bild på mina fina flickor. Sedan åkte jag in till stan och gick en liten runda i ett solig och fint Göteborg. Lyx att kunna gå runt och titta på exakt vad man vill i sin egen takt. Är väldigt nöjd dessutom med dagens inköp.


Vanilj-hjärteformar. Har fått dille på att baka vaniljhjärtan och har nu äntligen fått tag i formar. Får se om det blir några bakade i helgen!

 

     

 Har gått och suktat efter dessa skor i en vecka nu, såg dem hemma på Åhlens när jag var i Skåne förra helgen. Fick hem en rabattcheck på 20% så nu är de äntligen mina! Ska invigas ikväll. 

 

  

Och så en flaska vin till ikväll. Köper oftast inte samma flaska vin två gånger i rad utan brukar gå runt lite på systemet och välja någon lite slumpmässigt. Idag blev det denna!

Ovido - Quiz & Flashcards