Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Madeleine - 26 mars 2013 20:13

På torsdag klockan 12 går jag på påskledighet! mycket fint.


Slipper köra hem själv då två skåningar i klassen också ville hemåt och fina Tove ska med till hässleholm för att sedan pka vidare med Växjö. Kan bli mycket tjejsnack de tre timmarna vi har i bilen hem haha. 


Fredag ska jag, mamma och pappa till Emporia och shoppa. Som jag längtat! Lördag ska jag ut med mina fina flickor, söndag och måndag blir det nog bara till att ta det lugnt innan vi kör uppåt mot Göteborg igen på måndag eftermiddag.


Imorgonkväll ska Rasmus och jag ska ha lite dejtkväll. God mat, vin och en bra film. Man behöver lite vardagslyx ibland, speciellt när det har varit så mycket annat runtomkring just nu.


   

Av Madeleine - 26 mars 2013 20:03

Dagarna bara rullar på. Nu är klockan är 8 och jag har precis lagt en timme på ett skolarbete som ska göras i samband med praktiken. 


Rasmus är på möte med föreningen och jag har däckat i soffan. Te och vaniljhjärtemys när han kommer hem. De blev goda förresten, jag bakade i söndags! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards