Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Madeleine - 6 mars 2013 19:04

Då vart det (typ) klart, även denna sommar kommer att spenderas på Skånehuset städandes! Härligt att vara så omtyckt och att de vill jag ska komma tillbaka år efter år. Har inte fått papper på det än, men min chef lovade att jag kunde räkna med det. Detta blir sista sommaren, dels för att nästa sommar är jag ju färdig sjukgymnast och jobbbar förhoppnignsvis som det, dels ska de flytta nästan alla verksamhet från Skånehuset till rådhuset i stan så det kommer inte finnas något jobb på skånehuset nästa sommar.


Så ska njuta av mitt fina sommarjobb en sista sommar. Saknar bästa jobbarkompisen Lisbeth som jobbar där, kul att snacka lite skit även i sommar ;)


Så lär bli 8 veckors jobb i sommar, gott med pengar.



  

Ovido - Quiz & Flashcards