Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Madeleine - 9 mars 2013 16:25

Var nyss och handlade på Willys och då tyckte vi att vi kunde kosta på oss två nya teer! Himlagott och grönt citrus. Kom hem, slängde i två maskiner tvätt och nu är det te-mys hela gänget. Rasmus och hans kompisar sitter vid köksbordet och kämpar med sina tentor. Rasmus har dessutom lyckas bli sjuk igen (!!), hur är det möjligt? var ju typ bara två veckor sedan. Feber och allt, men han kämpar på ändå.


 

Supersmidig tekanna som jag har fått av mamma, bra att ha när man är många.

 

Dricker ur finaste koppen, har två likada koppar. Vill gärna ha mer ur den serien!

Av Madeleine - 9 mars 2013 13:30

Då var det final i melodifestivalen ikväll! Vem tror ni vinner?


Jag har ingen direkt favorit, men kan tänka mig att Yohio eller Robin kommer att ta hem detta. Roligast hade jag tyckt det var om Bananen vann. Tänk bara: ja nu vann ju Sverige äntligen 2012 och när de ska få hålla i hela evenemanget så skickar de en vuxen man i blöja. Det är humor för mig det. Själv längtar jag till den riktiga finalen i Eurovision, jag älskar det! Ska nog anordna något det kvällen, en Eurovision-fest låter ju hur bra som helst.

 


 

Av Madeleine - 9 mars 2013 11:57

Jag, Fhilip, Albin och Johanna inledde denna fina lördag med en promenad i skogen. Blev en liten upptäcksfärd, skönt att komma ut i naturen. 


Har storstädat lägenheten nu dessutom, effektiv förmiddag. Bara bädda rent i sovrummet och tvätta som står kvar på dagens schema. Blev ingen middag ikväll med tjejerna, så får bli mello-mys i soffan istället, helt okej det också!


 

Av Madeleine - 9 mars 2013 11:53

Igår när jag kom hem till Göteborg vid 5 efter en veckas avklarad praktik, åkte jag mot Chalmers och mötte upp Rasmus och resten av gänget och så gick vi åt pizza. Sedan blev det bio på kvällen, vi såg den nya Hans och greta! Väldigt blodig och underhållande, en klassisk b-film men helt klart värd pengarna! Alla var så trötta efter veckan som gått så vi skrattade gott åt alla dåliga skämt. 


   

Mina fina pojkar!

Ovido - Quiz & Flashcards