Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Madeleine - 12 mars 2013 20:11

Känns som om det är mycket sjukdom just nu. Rasmus har äntligen blivit frisk och jag har nog lyckats med att inte bli smittad. Så skönt, får inte missa dagar på praktiken. 


Dock så har kära familjen hemma i hammarslund lyckats att få magsjuka. Känns ju kul att komma hem där på torsdag kväll, eller inte. Får bli att fly hem till extrafamiljen i Ugerup om det skulle behövas, de är bäst. Hej jag är hemlös liksom haha. 


Så helgen är just nu lite öppen och fri. Ska iallfall fixa håret hos bästa Louise på fredag. Nu ska det bli blont och somrigt! Ska bli så roligt att träffa Louise, blir sällan nuförtiden men varje gång vi ses känns det som om det var igår! Louise och jag har varit vänner sedan högstadiet och hon betyder väldigt mycket för mig. Skulle försöka hitta en bild på Louise och mig men det var lättare sagt än gjort. Undrar om alla de gamla bilderna ligger på min gamla dator, får nog försöka få liv i den och föra över de bilderna. Bjuder på en glad bild från några helgen sen istället!



Av Madeleine - 12 mars 2013 19:28

Råkade slå igång låtlistan "digster DANCEFLOOR" på spotify och jäklar vad sugen jag blev på att ut och dansa. Alldeles för längesen sist. Om inget annat händer innan, så blir det iallafall en ordentlig bånkenutgång till Påsk!


Tove, vi får skaka lite rumpa snart igen! ;)



Ovido - Quiz & Flashcards