Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Madeleine - 11 mars 2013 19:01

Skön start på veckan med en bra dag på praktiken! Imorgon är det halvdag då jag på eftermiddag ska till Allingsås och träffa andra i klassen som är på praktik i samma område. Spännande och höra hur alla har det. På onsdag ska jag få vara med och se massa kortisoninjektioner på vårdcentralen i vårgårda, ska bli kul (även om jag är spruträdd haha, men så länge det inte sprutor till mig så är jag nöjd). 


Fyy vad kallt det har bliviti nu igen när vintern har kommit tillbaka! Var ju upp till 15 minus inåt landet imorse. Inte okej! Jag vill ha vår, sol och värme. Tänk er långklänning, converse och ett par solglajor! Imorse fick det bli vintermössan.... Nej vår, nu är det dags att komma på riktigt! Jag och Rasmus ska försöka få till en weekend i Stockholm i vår, han har ju aldrig (!) varit där. 


Trevlig måndagskväll alla fina!


 

Av Madeleine - 11 mars 2013 18:37

Igår vart en riktig filmdag! kändes alldeles lagom för en söndag med en sjuk sambo. Åkte aldrig och fikade med tjejerna eftersom jag ville undvika att riskera smitta någon. Alla filmerna var faktiskt riktigt bra! Väl värda att se.   


         



Ovido - Quiz & Flashcards