Madeleinerebeckaolsson

Direktlänk till inlägg 21 mars 2013

Tyst utan sambo

Av Madeleine - 21 mars 2013 20:08

Det är tyst i lägenheten. Alldels för tyst.


Rasmus och kompisarna åkte i natt till Sälen, de har kommit fram och njuter av härliga dagar i backen. Det är de värda efter allt plugg!


Jag är ett sällskapsdjur utan dess like. Jag vet att det är bra för mig att öva på vara själv, men det gör det ju inte direkt lättare nu haha. Menmen jag har pratat med mamma i telefon, peppat med Tove inför helgens bravader och smsat med min pojke. Ska strax krypa ner i sängen och titta igenom lite serier jag ligger efter med. Men ska nog hoppa det nya avsnittet av Criminal minds, kan ju vara bra att få sova lite inatt iaf. Man blir alldeles för bortskämd med en varm och kramgo pojke i lägenheten när man är sambos.  


  

15/6-09- vårt datum. Snart fyra år sedan det blev vi.

 
 
Ingen bild

Tove

21 mars 2013 21:40

Det är inte lätt att vara själv alltså. Förstår att det blir extra jobbigt när du är så van att ha någon så nära hela tiden. Men tiden går fort! :)

Och årsdag på min födelsedag!?! Inte illa! :):)

Madeleine

21 mars 2013 21:58

Tack Tove. Nu blev jag glad i hjärtat. Ja den gör ju det som tur var är :)

Haha där ser man! Ett riktigt bra datum med andra ord :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 6 maj 2014 19:57


Heeeeeeej hopp! Det var ett tag sedan.    Snabb statusuppdatering: jag har heltidsvikariat på mitt älskade jobb som sjukgymnast på Valjeviken nu. chefen är nöjd, jag stormtrivs och jobbar säkert lite för mycket haha. Har jobb där till och med aug...

Av Madeleine - 6 februari 2014 18:17


För mig är den här bloggen väldigt mycket kopplad till studentlivet. Ett liv, som jag nu faktiskt börjar förstå, jag inte lever längre. Jag vet inte om jag kommer att fortsätta blogga, inte just nu kanske. Eller kanske något inlägg då och då. Eller k...

Av Madeleine - 30 januari 2014 17:31


Och det bara snöar och snöar. Håll tummarna för att jag kan ta mg till Göteborg imorgon! Jag har haft toppendagar på jobbet, men nu är jag så himla glad för att jag ska upp till min fina sambo imorgon. Annars då? Jo det är väl lite tungt med det dåli...

Av Madeleine - 27 januari 2014 12:56


Nu ska vi se om vi kan komma in i lite rutin, både i livet och på bloggen haha. Denna vecka jobbar jag hela veckan på Valjeviken för att komma in i det. Sedan på fredag kör jag upp till Göteborg och jobbar lördag och måndag på det boendet jag gick br...

Av Madeleine - 27 januari 2014 12:48

I lördag var det alltså dags för examensfest nummer 2, denna gång i skåne med vänner och släkt. Vi var cirka 60 personer och det bjöds på god mat och mycket underhållning. Tipsrunda, tal, sång och bildspel. Det blev en kväll med mycket kärlek. I bile...

Ovido - Quiz & Flashcards