Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Madeleine - 2 maj 2013 09:44

 


Såhär nöjd och svettig är man när man tagit sig runt 5 jobbiga kilometer. Ingen höjdartid men jag är nöjd ändå, och nu vet jag exakt hur jag ska springa för att få till 5 km. Och höften höll, eller ja det blev iaf inte värre. Invigde mitt nya träningslinne som jag fick av kära mamma förra helgen, skillnad på att springa i riktiga träningskläder än i ett vanligt linne.


Nu dusch!

Av Madeleine - 2 maj 2013 08:47

Igårkväll var vi ett stort gäng som tog oss till Filmstaden Bergakungen för att se den nya Iron Man 3! Väl värd pengarna får jag säga, lika bra som sina föregångare.


 
Idag är jag ledig från skolan och har massor på schemat. Ska försöka ta mig ut och springa nu om en liten stund, sedan ska jag försöka göra två matpajer till morgondagens besök, äta lunch, ta mig in till stan och möta Ida och sedan vid 3 är vi bjudna på Kakkalas för att fira Elin och Alice som har fyllt år båda två. Är lite oroligt för min höft som började spöka efter bion igår, känner av det idag fortfrande så löpturen får bli en chansning. Håll tummarna!

Ovido - Quiz & Flashcards