Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Madeleine - 20 maj 2013 15:58

Igår gjorde vi någon vi inte har gjort sedan vi flyttade in här (2.5 år), vi frostade av och organiserade i frysen! Blev mycket bra, målet är att tömma frysen innan sommaren!


   

Av Madeleine - 20 maj 2013 13:57

Jag följer en blogg, där hon som skriver varje måndag skriver ner ett antal saker hon är tacksam för. Bra idé tycker jag. Här kommer mina "Vad jag är tacksam för"-list.


1. Jag har haft en underbar helg med fina vänner i Kviberg. Här vill jag bo så länge vi bor i Göteborg.

2. Sverige vann vmguld i ishockey igår!

3. Det var varit strålande sol tre dagar i rad och jag har fått fin färg om kinderna.

4. Snart är det sommar och vi åker hem till Skåne.

5. Rasmus och jag firar 4 helt fantastiska år tillsammans nästa månad.


 

Ovido - Quiz & Flashcards