Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Madeleine - 23 maj 2013 20:28

 



Så. jäkla. snygg. REBECCA STELLA FOR NELLY 799 kronor.


Av Madeleine - 23 maj 2013 19:47

Öppnade fönstret och såg Tove och Amanda utanför. De ropade "ska du med på promenad" och det lät ju helt underbart i kvällssolen. Vi tog en promenad till de nybyggda fina lägenhetern i Kviberg och drömde lite. När vi kom tillbaka var vår huskatt ute och Tove fick mysa lite med katten :)


 



Av Madeleine - 23 maj 2013 12:35

Lyckan när man upptäcker att säsongsavslutningen av criminal ligger ute OCH är ett dubbelavsnitt. 


Klockan är halv 1 och jag har diskat. tränat, duschat, handlat och lagat lunch. Nu ska jag välförtjänt njuta av min omelett och titta på criminal minds samtidigt. 


 

Av Madeleine - 23 maj 2013 09:19


Igår kväll gick jag, Rasmus, Johanna, Albin, Mattias och Fhilip ut på en liten kvällspromenad. Eller ja, jag och Johanna gick och pojkarna åkte Longboard. Och till slut gjorde jag och Johanna det med, fast på rumpan haha.

Bjuder på detta fina filmklipp, tyvärr får jag inte det till att vändas rätt så ni får luta huvudet lite ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards