Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Madeleine - 6 maj 2013 20:42

Skola 8.30 - 15.30 och efter det gick jag och bästa Tove ner till gymmet en sväng. Sen kom jag upp till lägenheten och då stod maten på bordet (kyckling-currygryta med ris) och efter diskning och en dusch har jag äntligen landat i soffan. 


  Min kärlek och jag


Lånade Fhilips minneskort till hans fina kamera och hittade lite fina bilder. Alltid roligt med fler bilder i arkivet. 

Av Madeleine - 6 maj 2013 07:28

Vad jag tycker om mina skåneflickor. Vi har lagat och ätit god mat, tittat på film, skypat med Malin i Usa, shoppat, fikat, förfestat, dansat på Excet, gått långpromenad och tagit det lugnt. Tack för helgen mina hjärtan!


           



Av Madeleine - 6 maj 2013 07:16

 


Jag brukar få ett par nya skor av mamma varje vår, oftast ett par vita converse. I år var jag sugen på att testa några nya skor och då fick det bli ett par beiga Palladium istället. Det har tagit lite tid att gå in dem, men nu är de nästan helt perfekta. Bra sula och sitter bra på foten.   

Ovido - Quiz & Flashcards