Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Madeleine - 26 maj 2013 15:46

Hur underbart är den inte när man kan lägga sig på soffan och powernapa på eftermiddagen? i ett perfekt liv hade jag gjort det varje dag! Nu är jag härligt nyvaken.



Siesta under parasollet är ju inte heller helt fel 

Av Madeleine - 26 maj 2013 13:52

"tack älskade dotter för dom fina orden
längtar efter er snart ses vi varje dag
många rundor på stan du bakar goda kakor till oss vi lagar mat umgås och mår bra
lite måste vi ju jobba men det får gå
krama om varandra ha en skön dag ute i solen".


Kommentar från världens bästa mamma. Om ni undrar vad vi ska hitta på i sommar.


 

Jag och min underbara släkt på studenten -10
  


Av Madeleine - 26 maj 2013 09:51


Idag är din dag älskade mamma. Utan dig, hade jag och pappa inte fungerat. Tack för att du står ut med oss konstiga, vi älskar dig!

Grattis på Mors dag.

Av Madeleine - 26 maj 2013 08:57

Att vakna av strålande sol och fågelkvitter utanför fönstret måste ju vara det bästa?


Igår pluggade Rasmus och hans kompisar här från halv 10 på morgon till sent på kvällen, hur duktiga som helst. Min dag bestod av promenad med Tove, lite plugg, lite städning och så kollade jag klart filmen jag somnade från i fredags.


Jag har nu föreberett frukost och ska strax väcka sjuksovaren. Eftersom solen skiner idag ska jag försöka sitta ute så mycket som möjligt. Har tyvärr ingen ny bra bok, men ska leta lite här hemma och se om jag hittar någon ändå. Hoppas ni alla får en fin dag i solen!


 

Ovido - Quiz & Flashcards