Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Madeleine - 9 maj 2013 22:17

Jag har nästan hämtat mig från dagens förlust. Eller nej jag ska inte ljuga, det har jag inte. Men ändå, vilka fantastiska matcher vi har fått sett idag. Först såg vi Sävehof vinna över Lugi och sedan förlorade Kristianstad snörpligt mot Drott. Jag fick krama min far på hans födelsedag och Rasmus tyckte det var riktigt häftigt att se ett så stort idrottsevenemang. 


 

Oranget hav


 

Första halvlekens siffror var betydligt roligare än slutsignalens..



  

Silver- och guldhjältarna på samma bild

Av Madeleine - 9 maj 2013 14:29

Vilken stämning!

Av Madeleine - 9 maj 2013 13:41

Nu är vi på väg in för att först möta upp pappa, sen kolla damfinalen och sen är det äntligen matchstart för ifk!

Ovido - Quiz & Flashcards