Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Madeleine - 3 maj 2013 13:47

Lägenheten är städad, pajerna är gjorda och solen skiner. Jag är mer än redo för helgens besök!


Idag har vi haft redovisning på östra sjukhuset och vi blev alla godkända. Fint. På måndag börjar sista kursen innan sommaren och sedan är det bara en termin kvar på utbildning. Vad vi känner inför det? glädje och skräck blandat typ. Dessa tre åren har varit det bästa jag har gjort i mitt liv. Tänk att jag nu snart är legitimerad sjukgymnast. Lilla jag liksom. Ska berätta om vad jag göra sista terminen (vi får bestämma en hel del själva), men det sparar vi till en annan dag.


Nu ska jag försöka locka hem Rasmus till en kopp kaffe och sedan ska vi köra och handla det sista till helgen. Puss och kram, njut av helgen och (förhoppningsvis) sol!


 


Av Madeleine - 3 maj 2013 07:37

   


Igår var jag på kakkalas som världens bästa Elin och Alice hade anordnat, mycket gott. Vi var sex stycken och till kvällsmat blev det fisksoppa med ett litet glas vitt vin till och sen var jag hemma vid 10 något. Jag har helt enkelt världens bästa klasskompisar.

Ovido - Quiz & Flashcards