Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Madeleine - 15 maj 2013 19:49

Min fina dator håller på att dö. Den kämpar och kämpar men kommer nog snart att lägga av helt. Jag har varken lust eller pengar just nu att köpa en dator för. Hade eventuellt tänkt köpa en dator till i höst när vi ska skriva vår C-uppsats men får nog bli lite tidigare än så. Jaja en dator måste man ju ha.


Får be Rasmus leta upp en bra dator till mig. Om någon annan har något förslag får ni gärna hojta till!


 

Av Madeleine - 15 maj 2013 19:37

Idag har jag haft en bra dag. Effektiv dag i skolan med min effektiva grupp. Vi kvalitetsgranskar kvalitativa studier, det ni! Vi är förhoppningsvisa klara med det arbetet imorgon vilket innebär att vi är lediga på fredag! Vilket passar bra för på fredag kommer (förhoppningvis) mina underbara föräldrar upp på besök för helgen! Anledning är att våra pojkar ska springa Göteborgsvarvet på lördag. Det är dock ett skadedrabbat gäng som ska springa. Pappa har ont i ryggen, Rasmus har drabbats av ett löparknä och Fhilip har fått benhinneinflammation. Inte direkt optimalt. Vi får hoppas alla kan komma till start och ta sig i mål! 


Resten av dagen idag har jag bakat makrons (jag är beroende, jag vet), lagat mat och duschat. Rasmus är på möte med förtroenderådet, ikväll kommer nog Rasmus kompisar hit och de ska tekniknörda sig lite.


Världens bästa Chalmerister.

Ovido - Quiz & Flashcards