Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Madeleine - 16 maj 2013 16:23

Klockan halv 9 var jag och min grupp på plats i skolan och två timmar senare var vi klara med vår uppgift. Drog mig hemåt och åt lunch. Sedan gick jag ut och satte mig i solen och en stund senare var nästan hela tjejgänget i Kviberg samlat och njöt av solen. Blev några riktigt fina timmar i solen, med massa snack och skratt.


 

Lånade bild från fina Tove (som tog bilden)


Ikväll blir det grillning, Rasmus och jag ska dock inte grilla, men ska gå dit och umgås lite. Ett glas vin planeras att slinkas ner också. Man är ju trots allt ledig imorgon och då får man njuta av livet lite extra!


Dagens tråkiga nyhet. Pappa är riktigt dålig i sin rygg och mina föräldrar kommer därför inte att komma upp på besök imorgon. Väldigt tråkigt men hälsan måste alltid prioriteras! Vi ses ju snart till sommaren! (och mamma, nu blev jag väldigt nyfiken på namnsdagspresenten haha, längtar!)

Av Madeleine - 16 maj 2013 08:10

Finns det något bättre än att åka genom göteborg klockan 8 på morgonen och se massor av folk i sommarklänningar och kortärmat?!

Det är sommar snart!!!

Ovido - Quiz & Flashcards