Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Madeleine - 1 april 2013 12:17

Solglajorna på och så tog mamma och jag oss ner en sväng till Åhus denna fina vårförmiddag. Så klart när det gäller mamma och mig så kom vi inte hem utan vars en påse. Jag köpte en helt underbar benvit blus med virkade detaljer. Lovar visa bild när jag kommer hem till Göteborg och har packat upp. 


 


Nu ska vi äta varmrökt lax (rester från i fredags) och sedan ska jag och mamma åka ut en runda och hälsa på mina svärföräldrar i Ugerup. Sedan vid tre ska jag och en tjej i klassen som åkte ner till Skåne med mig i  torsdags också åka hem till Göteborg med mig. Trevligt med sällskap i bilen, tiden går så mycket fortare då! Har dessutom redan bokat in en ny helg vi ska hem till Skåne, den gången ska Rasmus också med hem haha. Och då ska vi fira mamma och pappa som båda fyller 56 år i den vevan. 



Ovido - Quiz & Flashcards