Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Madeleine - 13 april 2013 15:38

Vad mysigt det är att ha besök.


Filip kom upp ganska sent igår, fick lite mat och sedan drog Rasmus och Filip ut ene sväng till en rasmus kompisar som firade sin födelsedag. Jag stannade hemma och umgicks med en bra bok istället och somnade gott strax innan halv 12. Pojkarna kom hem vid 12 och kollade lite tv innan de gick och la sig vid halv 2.


Vi vakande vid 9- halv 10 och åt sedan frukost för att sedan ta oss in en lite runda till stan. Filip shoppade en del och jag gick runt och fick intala mig själv att inte köpa något haha. Nu har vi kommit hem, ätit lunch och pojkarna har gett sig iväg för att spela laserdome med förtroenderådetoch andra boende här i Kviberg. Jag ska fortsätta på min bok och kanske baka något. Sen åker jag in och möter upp dem för att käka pizza i stan. Ikväll blir myskväll här hemma.


Hoppas ni alla har en fin helg! :)  


Av Madeleine - 13 april 2013 10:27

  


Åh ska man eller ska man inte? Så jäkla snygga och jag har velat ha dem hur länge som helst.



Ovido - Quiz & Flashcards