Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Madeleine - 15 april 2013 07:28

Jaha då sitter man här, klar och redo för att ge sig iväg till skolan när jag kommer på att vi inte börjar förrän klockan 9 idag så kunde stigit upp typ nu istället.


Jaja fick iallafall äta fukost med Rasmus idag innan han stack till skolan. Ikväll ska han på studiebesök till Onsala rymdobservatorium, spännande värre. Jag går i skolan till cirka 4 idag och sedan siktar jag på att hinna med lite träning.


Göteborg är regnigt idag. Men det gör inget, det behövs lite regn för att våren ska komma plus att jag får användning av mina rosa gummistövlar dessutom haha :)


Såhär ser Kviberg och Göteborg ut idag

     


Förresten, vi premiärgrillade igår! Regnigt men oj så gott. Det var jag, Rasmus, Fhilip, Mathias, Albin och Johanna. Känner på att det kommer att bli många sådana grillningar i vår :)

Ovido - Quiz & Flashcards