Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Madeleine - 5 april 2013 08:32

http://mobil.aftonbladet.se/nyheter/article16544323.ab

Om ni undrar vad jag har pysslat med denna morgon. Bara en timme sen till praktiken, suck.

Av Madeleine - 5 april 2013 06:36

Godmorgon alla! Sitter just nu på spårvagnen in til centralen.

Äntligen fredag! Och klockan 4 i eftermiddag går jag på helg.

Igår hade jag fullt upp fram till klockan halv 10 då jag stöp i säng och somnade bredvid rasmus. Fick förresten mitt skattebesked igår och som alla år får jag tillbaka cirka 4000 kr, helt okej! :D just det, i förrgår ringde min chef på lokalservice och sa att jag hade jobb där i sommar. Såå skönt att få det bekräftat, nu väntar jag bara på att få reda på vilka veckof jag ska jobba.

Trevlig fredag på er!

Ovido - Quiz & Flashcards