Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Madeleine - 7 april 2013 17:52

Jag ser livet i bilder och älskar att fotografera. Jag har växt upp med en pappa som älskar att fotografera och det finns massor med bilder av min uppväxt. Jag tror det har gjort att även jag älskar att fota och ha bilderna som minnen. Jag sitter ofta och kollar igenom både gamla och nya bilder. 


Foton fångar ögonblick som det är lätt att glömma bort när livet bara rullar på och ibland känns det som att vi går på snabbspolning framåt. Det är så roligt att ha en blogg som gör att man kan lägga upp hur många bilder som helst och jag vet att det uppskattas. 


 

En av mina absoluta favoritbilder. Inte på grund av kvaliten för den är verkligen inte den bästa. Men jag blir alltid lika glad i hjärtat varje gång jag ser denna bilden. 

Av Madeleine - 7 april 2013 17:48

Trevligt folk, Tequila, vin, dans på Excet och fyllekäk på donken gjorde lördagskvällen så fantastisk som den blev. 


Jag är så glad och tacksam för att alla underbara vänner vi har fått här uppe i Göteborg. Tack för att ni finns   


             

Av Madeleine - 7 april 2013 12:34

En helt underbar lördagskväll! Tack alla inblandade! Lånar en bild från bästa Tove, i eftermiddag ska jag sätta mig och redigera lite bilder som jag tog igår och sen ska jag göra ett ordentligt inlägg om gårdagskvällen.


Nu ska vi ut och gå en runda i det vackra vädret :)


  

Jag och mina favoritpojkar!

Ovido - Quiz & Flashcards